ด้วยประสบการณ์จากทีมงานคุณภาพ และโครงการที่บริหารมากกว่า 280 โครงการทั่วประเทศ โดยมุ่งเน้นที่จะพัฒนาโครงการอสังหาริมทรัพย์ที่ดูแลอยู่ในทุกด้าน ทั้งด้านบริหารสำนักงาน ด้านกายภาพสิ่งแวดล้อม ด้านวิศวกรรม ด้านการยกระดับมาตรฐานความปลอดภัย และด้านการรักษาความสะอาด เพื่อคงคุณค่าและตอบสนองต่อการใช้ประโยชน์รวมไปถึงตอบสนองกับความต้องการของลูกค้าได้อย่างครบถ้วน ทางบริษัทฯ จึงได้กำหนดแนวทางไว้พอสังเขป ดังนี้
With our expert managerial staffs and their respective proven track record of experiences in the service provisions for more than 300 real estate projects throughout Thailand, we aim to focus on optimizing our real estate management services as best as we are able to in every possible aspect. For examples: Office Management, Physical and Environments, Engineering, Security Elevation and Hygienic Environment Maintenance. The following guidelines describe how we are able to maintain the positive relationship and feedback from our customers:-
สรรหา และคัดสรรบุคลากร, ฝึกอบรมบุคลากร , ประเมินผลการทำงาน
2. การประชาสัมพันธ์ประกาศ-ข่าวสารต่าง ๆ , ประชาสัมพันธ์ รณรงค์ ในวาระต่าง ๆ , จัดทำจุลสารต่าง ๆ ให้ชุมชน
3. การจัดการเอกสารควบคุมหนังสือ-ประกาศ เข้า / ออก , การจัดทำประวัติ รายละเอียด , การจัดแฟ้มเอกสารทั่วไป
4. ติดตาม และรายงานผลควบคุมการปฏิบัติงานเพื่อให้เป็นไปตามแนวทางการบริหาร , ประชุมร่วมเพื่อหาข้อสรุปแนวทางการดำเนินการ และรายงานผลการดำเนินการ
ความสัมพันธ์ภายในชุมชน
1. การบริหารชุมชนควบคุมกฎระเบียบ ข้อบังคับ , จัดประชุมกรรมการ ประชุมใหญ่ประจำ
2. กิจกรรมเสริมความสัมพันธ์ภายใน เช่นวันปีใหม่ , วันเด็ก , วันสงกรานต์ , วันแม่ , วันลอยกระทง , วันพ่อ เป็นต้น
Recruitment, Staff Training Courses , Performance Appraisal
2. Public RelationAnnouncement – Notice , Publicizing, campaigning , Circulation of Newsletters
3. Document ControlsInput/Output Document Control System , Development of account and finance records , Development of filing system
4. Monitoring and Performance ReportOversee the performance to ensure the compliance with the management guidelines , Joint Meeting for agreed solutions prior to implementation
Community Relations
1. Community ManagementModerate the rules and regulations , Organize the Board (Committee) Meeting and Annual General Meeting (AGM)
2. Internal Event OrganizationNew Year’s Day , National Children’s Day , Songkran Days , Mother’s Day , Loy Krathong Day , Father’s Day and etc.